Daily

Godmorgon, ska snart kliva upp ur sängen och byta om så att jag kan kasta mig till jobbet. Men ska göra det så s ent som möjligt så att jag slipper frukost (faaaast frukosten är såååå viktig).
Idag ska intaget ligga på max en kiwi och ett äpple, plus ramlösa och tuggummi.


Så strax över hundra kcal blir det, och idag känner jag att det nog kanske går att ha det så. Går förmodligen till jobbet också så blir av med lite kalorier där och så ska jag gymma när jag kommer hem..

Och idag tänker jag inte väga mig, verkligen inte efter den här "långhelgens" hetsande, men nu ör det ändring. Det säger jag visst varje dag.. háha.. Men på allvar. Kämpa på nu ! och ni med, berätta för mig hur det går jag vll veta!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0