Godmorgon, eller vadå god?

Igår, fan, proppade i mig massor av popcorn och det resulterade i att jag inte hade platt mage imorse och var hungrig som ett as. Hade jag inte ätit igår hade magen inte kurrat på det viset som den gör nu. Får dricka några glas vatten så magen tror att den är full..

Och inte heller hade jag velat väga mig, men det gjorde jag endå. två hekto upp. Kul.. jag som ville gå ner, men äter man som jag så jävla äklig mat så kan man ju inte gå ner. Jävla idiot,,

Idag ska jag äta någon frukt och inget mer, bara vatten för ikväll blir det alkohol, fy, men jag kan inte säga nej till mina kompisar.. Så massor av kallisar in. Hoppas baraatt jag blir askalas och spyr ut skiten igen.. hehe..



Hälsosamt värre, kill me please! 

Kommentarer
Postat av: linn

okidoki. mja, gått segt senaste veckan fan :c men I'm on it again. lyck te idag

2008-12-05 @ 09:28:02
URL: http://willbethin.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha, askalas :D

2008-12-05 @ 16:39:45
URL: http://proana-f.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0