Gone, but not forever!

Jag har varit lite upptagen den senaste tiden, därför så lite bloggande. Och upptagen, med vad? Ja typ äta. fyfan vad jag ätit, vill helst spyy mest hela dagarna, men det har varit dåigt med det också, så jag har antagligen gått upp ett ton eller två-  Jag vet inte så noga.
Men nu ska det bli skärpning på den fronten, usch ja!

Har köpt en sviiiiindyr nyårsklänning som jag egentligen inte har råd med så jag ska gå ner i vikt så den inte passar längre, då kan jag lämna tillbaka den, köpa en billigare och endå vara supersnygg.
annars kommer jag få vara fet och pank över nyår haha..

Men, vänner hur har det gått för er? Jag vill så gärna veta mer om er, jag har ju galet många läsare, men väldigt få kommenterar. Det räcker med ett hej eller vad som helst :)


(Tack för tipsen på vad man kan ha som snacks, ni är söta!)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0