Good for you!

Åt mat, säkert fyra dl buljong men bara två små tuggor macka, jag klarade mig nog från den tack vare att jag tog två (små) portioner soppa istället för än, mamma blev inte så misstänksam. Imorse sa hon att jag borde äta frukost så att jag inte magrade av, men jag sa att jag inte hann. Sköönt..

Men magen och ångesten säger spy, fast att det bara handlar om 20 kcal. Jag sitter här och skriver för att dra ut pådet hela. Fast att det är bäst efter att jag spytt så försöker jag låta bli..

Ikväll blir det popcorn, lätt att slippa undan, bara låssas ta ett ur skålen och tugga, mohaha. I can do this och jag dör om det inte är minus imorgon.

Dagens gång har resulterat i -155 kcal.

Så totalt ligger jag på kanske 150 kcal, vet inte riktigt men vill inte gissa på för lite men om jag endå ska gissa på vad jag tror så ligger det nog på typ 100 kcal.. så jag ligger på minus iaf, good for me!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0