Helg

Åå, tillbaka igen.Helgerna ärjävligt jobbiga eftersom jag är hemma hela tiden så har alla sån koll på mig. Det känns som att jag gått upp tio kilo den här helgen, minst. Så nyårsklänningen kommer bli för iten istället för förstor.. kul att jag är värdelös och tjock!
Snart ska jag träna lite och idag ska jag motionera som ettas. MÅSTE GÅ NER..
Dagens intag ska bli :
1 kiwi - 35 kcal
1 äpple (litet) - 40 kcal
Ramlösa - 0 kcal
tuggummi- 4 kcal

Så totalt ska jag äta 79 kcal idag, och jag vet att jag klarar det.
Det är inget svårt. Under jobbet äter jag nästan ingenting, och när jag kommer hem så har jag såklart ont i huvudet och orkar inte äta. Svårare blir det med kvällsfikat.. Alla ni där ute som klarar av att stå emot, jag avundas er och jag hyllar er. Ni är så jäävla braa!

klarar jag veckan ut så är jag bra bättre och bäst, och då menar jag hela veckan utan fett, flott, potatis, ris, godis, paj, kakor,glass, nötter, bröd (FYYYFAN), yoghurt, You name it!

Är det någon som kör en vecka med mig det är lättare att ha någon med sig som gör samma sak, det tror jag alla är medvetna om!


¨pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: moi

Svar: apoteket säljer koffeintabletter :)

2008-12-15 @ 14:41:34
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, menar du NÄSTA vecka på måndag?



vill du peppa lite med mig i veckan? Jag skulle behöva något som håller min styrka uppe, för jag är i en total svacka just nu..



kram!

2008-12-15 @ 21:36:43
URL: http://gonnabeanonymous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, okej :)

2008-12-17 @ 16:10:33
URL: http://nomorefatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0