Inget går upp mot

Inget går upp mot glädjen att se maten man nyss stoppat i sig ligga i toaletten. I love it, gick fort och smärtfritt, åt ju inte så mycket. Så jävla bra, sen att jag gått och småätit både det ena och det andra (några bitar godis och några bitar cashewnötter) är en annan femma.
Frukost: två skivor kalkonkött och en liten tomat  ca 60 kcal.
Lunch: Äpple plus några soyacrunch typ, vet ej vad dom heter. ca 35 kcal
Middag brunabönor fläsk (very little och ut kom det och lite till) men ca 200 kcal FAAAAAAAAAAAN vilken tur att det kom ut..
Annat: Några bitar cashemnötter och nåra bitar godis, vet ej kcal, men kanske fem av varje? och vatten med pressad citron i, vill inte uttala mig om det funkat eller inte med tanke på att jag gått och käkat hela långa dagen, haha.

Men totalt ungefär 700 kcal, 
Och så har jag promenerat bort kanske 150-200 kcal. Så unefär 550 kcal är kvar i min kropp och gör mi överfet. L yckat. du som skulle hålla dig, så jävla värdelös.. Är jag inte så säg-

Och imoron ska jag äta ute, hoppas att det finns sallad där. För då blir det en grekish salate för mig. Om jag kan stå emot frestelsen att låta bli pommes fritesen. Typ..

hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0