Jävla alkohol, jävla chips jävla alltlöt

Ja jag är svag, ja jag drack alkohol och jag åt några chips, men nu är jag hemma. Var tvungen att gå tidigt för att jag ville spy ut skiten.. men mår fortfarande skiiiit.

Fram till klockan tre varrken drack eller åt jag något, efter det drack jag en kaffe och nu på kvällen alkohol och lite chips, sen upp igen, undrar bara hur mycket kalorier jag fått i mig, åtminstone över tusen. Vet ju inte hur mycket jag fått i mig, men typ två tre glas med vin blandat med sprite zero :(

Imorgon blir det noll noll noll, eller nej vem försöker jag lura? Jag ska äta middag med mina vänner, så sallad och vatten? tog en tjugominuters promenad hem iallafall, så lite har jag rört på mig.

Nu längtar jag bara ner i sängen och önskar att den här dagen ska ta slut. Frö den sög och jag är allmännt dryg coh deppig. förlåt.

Det ska bli bättre, om jag får spy upp skiten, och då menar jag allt, så kommer jag vara glad sen. För vi kan ju hoppas att vågen är på minus imorgon?



sköt om er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0