Wow!

Så jävla nice, ställde mig på vågen imorse och jävligt förvånad blev jag. Hade gått ner ett kilo från igår. Och då åt jag endå mycket (fyra bitar naturgodis, ett äpple, en apelsin och så middag som kom upp fortare än den kom ner) .
Men endå, är det inte bra? Ett jävla kilo liksom, I'm fucking happy. Och det har gått bra idag också. Ett äpple till lunch och ett glas äppelcider.

Om jag går ner ett kilo till innan lördagmorgon så blir jag jävligt lycklig och glad kan jag tala om. Finns det nåon som förstår hur bra det känns när man gått ner ett kilo och hur jävla dåligt man mår när man ått upp ett? Min ångest går fan inte att beskriva, varje gång jag ska upp på vågen så sitter jag på toa i typ en timme för att få ut så jävla mycket som möjligt och sedan tar jag av mig allt, och då menar jag verklien allt. Till och med smycken och hårsnoddar.. Allt för att jag ska väga så lite som möjligt,.

Ibland undrar jag om det inte bara är lättare att strunta i det här, att börja älska mig själv som jag är. Fet tjock och vidrig.. Det går inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0